pondělí 1. června 2009

SKLÍPEK aneb odměna od trenérů za 1.místo


Čaudy,Kami chce abych něco napsal o sklípku.Nevím proč bych měl informovat někoho kdo nejel,ať z důvodu osobních a nebo školních,měli jste jet!!!Ke všemu jsou fotky které které prozradí hodně.Určitě se objeví.Prostě přišli jste o hodně,z mého pohledu,samozřejmě.Byl jsem rád,že jsem se probojoval do dalšího ročníku a nevypustil jsem duši.Někteří sralbotkové svádějí indispozice na střevní chřipku.Houby,vylili se:)Já dávám v hodnocení 5 hvězdiček.ČUS Ziťák

3 komentáře:

  1. Zituš, to jsi z článku teda šalamounsky vybruslil:-). Sralbotkové jsme (hlavně dle první části tohoto slova:-)), ale buď střevní chřipka nebo špatné jídlo to určitě bylo.....Ale i přes poměrně strašné následky hodnotím tuto akci taky vysoko!Už dlouho jsem si takhle hezky nezazpívala:-)!!!Dík za pěknou motivačku a těším se,co vymyslíte pro příští rok:-D:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že se nějaký článek objeví a s ním i fotografie :-) . . .

    OdpovědětVymazat
  3. cauky:)
    Sklipek byl pradni:))) Vinko, kytara, zpev, tanec,trosicku slzy, hodne smichu, zábavy a srandy:)))
    Kdo nebyl, prisel o moc! Prezili vsichni, coz se skoro o vode, kterou mame tri dny za sebou rict neda:)))

    OdpovědětVymazat