úterý 23. března 2010

Druhá půlka sezóny . . .

Přeji všem krásný den a volejbalovým fanouškům zvlášť :-) Tak už nám bohužel skončila první sezona v první lize. Sice bych měl asi počkat, až jsem jeden z fanoušků ( vybraný už před zápasem ) napíše článek o posledním zápasu, ale to bych se asi nemusel dočkat ( Majkle, držím ti palce, ať to zvládneš brzo napsat :-) ). Pro ty co tam nebyli, teda částečně i pro mě, zápas skončil jednoznačnou výhrou Bíd 3:0 ( 13,19,23 ). Bohužel o tom zápase Vám toho opravdu moc neřeknu, protože když se Bídy začaly trousit po hale ( tedy kolem 16 hod ) tak jsem jsem zrovna vyrážel z Prahy. Začátek zápasu byl od 17 hod a to jsem zrovna ve světelné rychlosti prolétával Písek. Naštěstí bylo volno, takže do haly jsem se dostal asi tak v 17:30 a to už Bídy začaly hrát třetí set. Ten čas bych už moc nepitval, jelikož byl fakt bláznivý ( asi se zrovna měnil čas a posouval se o hodinu dozadu ) a po cestě mě stihli předjet jen dvě auta a naštěstí to nebyli policajti :-) Musím říct, že v tom třetím setu Bídy asi zjistily, že jsem dorazil a začaly hrát tak, abych viděl volejbalu co nejvíce. Když jsem se posadil, bylo to už 7:0 a prohodil jsem pár slov s ostatními a hned to bylo 9:7 a tak se to plácalo až do konce. Naštěstí do dobrého konce.
No, ale proč vlastně píšu tento článek. Jelikož jsem psal už zhodnocení po půlce sezony, tak jsem si řekl, že to udělám i na konci. Naštěstí toto zhodnocení bude určitě veselejší, jelikož Bídy se do druhé půlky hecly a zabraly a dokázaly vyhrát tabulku o 7. až 12. místo. Takže jsou vlastně zase první :-) Myslím si, že sedmé místo je na první rok v první lize velice dobrý výkon a teď už to jen pořádně oslavit. A jak vlastně vznikl tento skvělý výsledek.
Nejdříve dva smolné výsledky, první: prohra v Uherském Hradišti 0:3 ( Bídy se nám cestou trochu upravily, tipoval bych :-) ) a druhý: prohra doma s Nuslemi 2:3 ( tam to byla fakt smůla a částečně Bídná nevolejbalovost ). Po těchto dvou výsledcích to nevypadalo dost nadějně. Po tomto zápasu jsem musel na chvilku opustit fanouškovskou základnu a hned se začali dít věci. Tak jak o tom přemýšlím, tak jestli mi to vlastně Bídám nekazíme. Na měsíc se odmlčíme a hned následovaly čtyři celkem hladké vítězství. Tedy v Brně 3:0, doma proti Bedřichovu 3:0 v Novém Jičíně 1:3 a doma s Uherským Hradištěm 3:0. Tohle byla super smršť a nějak do teď nechápu jak se to Bídám povedlo. Bohužel na další zápas jsem už jako fanouškové vyrazili ( teda dva :-( a moc jsme nefandili ) a stejně to Bídy projely, teda po velké bitvě v Praze s Nuslemi 2:3. To zase podporuje mojí myšlenku. V tabulce to bylo pořád nahoru dolů a Bídy mohly skončit jak první tak čtvrté ( Brno a Bedřichov beznadějně poslední ). A tyto soupeři čekaly v dalších kolech na Bídy. Bídy, pokud chtěly pomýšlet na dobré umístění, musely oba zápasy vyhrát a asi všichni víte, jak to bývá těžké vyhrát zápasy, které by jste vyhrát měli. První na řadu přišlo Brno v domácím prostředí Bíd, to domácí bych dal do uvozovek. Bylo to v Českých Budějovicích, ale ne ve známé hale, ale v hale extraligové, kde hraje Jihostroj. Naštěstí Bídy dokázaly vyhrát 3:0 ( aby taky ne, když Brnu přijely hráčky, které jsou na jejich rozpisce až kolem 40 místa ) a už se začínal rýsovat zajímavý výsledek v tabulce. Když to vezmu kolem a kolem tak to byla první výhra, kterou jsem jako fanoušek viděl v druhé půlce sezóny. To je trochu smutné. Další zápas následoval na půdě Bedřichova a tam se zase ztrhla volejbalová i nevolejbalová mela. Naštěstí to Bídy nakonec zvládly a vyhrály 3:2. Teď už Bídy čekal pouze poslední zápas doma s Novým Jičínem a to už jak asi víte, ten zvládly a mohou zaslouženě slavit.
Abych to celé shrnul, byla tato druhá půlka sezony daleko lepší, ale nevím zda to bylo zlepšením Bíd a nebo to, že ostatní hrály tak mizerně. To už bych asi nechal na jiných a doufám, že to sem někdo napíše, nebo, že si to hráčky a trenéři řeknou mezi sebou. Jen jsem rád za super sedmé místo a do příští sezóny přeji ještě lepší umístění, lepší volejbal a mnoho hezkých volejbalových zážitků. Všem přeji krásné jaro, slunečné léto a snad po létě se tu všichni sejdeme. Tak zatím pá pá :-)

8 komentářů:

  1. Mc pěkné zhodnocení;) Když se teda trochu pozastavim nad tím jak hrajou když dorazíš na zápas...zkus si spočítat v kolika lidech si fandil...já tam teda byl v druhé půlce jen jednou...bohužel...a vyhrali 3:0...fandilo nás 5... na Nuslích jsem nebyl a typuju, že jste tam byli jen ve dvou...prohráli...a poslední zápas jste tam byli tři...vyhráli...takže se dá říct, že když fandíme v lichém počtu tak se daří...a když v sudem tak to jde hůře...a nebo jednoduše...když pojede Majkl tak vyhrajou...má zatím nejlepší statistiku co se vyhraných zápasu s jeho účastí týče;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a světelná rychlost mě vážně pobavila...v Písku si asi mysleli, že se blíží bouřka, když se jim v jednu chvíli zdálo že blízklo...to bylo asi teda jediná věc co z tebe viděli:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná úvaha z počtem fanoušků, ale má to trhlinu. Teď na posledním zápase jsme byli 4!!! Takže to nějak nesedí :-))) S tím Majklem je to zajímavá úvaha a docela to sedí :-))) ale to na tebe taky, oba máte 100% i když ty o zápas méně :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Vyjímka potvrzuje pravidlo...to neznáš:D A mimo to já nejsem 100% jako Majkl...já už zažil porážku...i v téhle sezoně...např první zápas se Střešovicema;)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s výjimkou :-))) Pokud si přečteš název článku, tak zjistíš, že beru v potaz jen druhou půlku sezóny :-))) Takže máš 100% :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě mám jedno zjištění...teda aspoň podle toho co tu píšeš...jestli to není náhodou v tobě, že jim to nejde:p...neee, vtípek...ale nemohl jsem si to nepodotknout, když sem to tak pročítal jak píšeš, že hrali dobře do chvíle než si tam přijel:D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Čekal jsem, kdy na to přijdeš. Taky jsem měl takový myšlenky :-))) Asi se na to vybodnu a v zájmu Bíd, přestanu jezdit, začnou vyhrávat a postoupí do extraligy :-)))

    OdpovědětVymazat