pátek 3. dubna 2009

Bídná omluva

Veřejná a upřímná omluva posílaná od Honzíka všem Bídám a osobám zúčastněným na sobotním plese. Za vyzívání k tanci netanci, za tanec netanec, za pošlapané nožky, za hraní si na schovávanou, za hledání mé osoby, za nadměrné poletování, za nebezpečné manévry, za to co jsem dělal i za to co jsem měl dělat a nedělal, za útěk z reality, za pobyt mimo realitu, za návrat do reality, za nereálné počty, za reálné vyřvávání, za nucený větrání, za to, že jsem nechtěl jít spát, za to, že jsem neusnul, za to, že jsem řekl co jsem říct neměl či za to co jsem říct měl a neřekl, za to, že mi nebylo rozumět co říkám, za to, že jsem mluvil moc či za to, že jsem nemluvil vůbec, za ztrátu paměti, za vypité pití, za to, že jsem nechtěl pít vodu a pak jsem jí stejnak pil, za ranní bafaní, za cestu na oběd, za cestu z oběda, za oběd, za cestu tam i zpět, za přejetý sobi...

A za mnohé další věci, které bohužel neuvízly v mé paměti. Není Bída jako Bída.

DODATEK K POŠLAPANÝM NOŽKÁM:
(autorka DITA)

Honzo, nožka už je poněkud vybledlá, ale původní vylití je videt a do dnešního dne jsem se ještě nezbavila všech modřin a bolesti.....Tahle vtipná omluva tu bolest malinko zmírnila, nicméně chci dodat, že to bude drahý:):-):-)!!!!!!

3 komentáře:

  1. To nema chybu :))Timto uzasne vtipnym prispevkem jsi se mezi bidy prave zaradil:)))))

    OdpovědětVymazat
  2. A od koho sem se dockal takove hezke pocty? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Honzí, jestli mě kvůli hlasitému, nekontrolovatelnému záchvatu smíchu, který dostanu pokaždé,když si to přečtu, vyhodí šéf z práce, protože si bude myslet, že jsem se zbláznila, tak mě zaměstnáš u vás ve firmě!!!!!!:-):-)

    OdpovědětVymazat